Розробки уроків та позакласних заходів



Відеоматеріали до уроків







Презентації до уроків






Рекомендації вчителям щодо підготовки учнів до ЗНО
1. Динамічно вивчайте програмний ма­теріал.
2. Актуалізуйте вже засвоєне.
3. Розказуйте учням програмні вимоги до ЗНО.
4. Продемонструйте випускникам усі форми тестових завдань.
5. Застосовуйте тестування у навчальному процесі впродовж усього шкільного курсу. Проводьте, якщо є така нагода, домашні, самостійні, контрольні роботи з використан­ням тестів. Це вироблятиме в учнів навички роботи з тестовими завданнями. Важливо привчати їх складати тести не лише пра­вильно, але й швидко, щоб максимально наблизити до умов, у яких випускники пра­цюватимуть під час зовнішнього оцінюван­ня. Слід ознайомити учнів з алгоритмами виконання тестових завдань різних форм, аналізувати результати тестування, виявляти типові помилки й визначати шляхи їхнього усунення.
6. При вирішенні завдань відкритої фор­ми наголосіть на важливості обґрунтування основних етапів розв'язку (наведіть відповід­ні факти - властивості, теореми, ознаки тощо), на лаконічному записі, правильному і раціональному використанні позначень. Зверніть увагу на те, що малюнки до зав­дань (задач) мають бути чіткими, їх треба робити за певними правилами. Включення додаткових елементів (при потребі) - ціл­ком обґрунтоване. Підкресліть, що еталонів розв'язання завдань та їхнього запису немає і бути не може. Запис учнями розв'язків, з одного боку, - це документальне підтвер­дження процесу міркувань учня. З іншого - цей запис характеризує культуру мовлення, виявляє знання термінології навчальної дис­ципліни. Учень має розуміти, що провести правильне обчислення і розв'язати завдан­ня - це не завжди одне й те ж.
7. Удосконалюйте навички усної лічби, оскільки під час проведення ЗНО заборо­нено використовувати калькулятор для об­рахунків.
8.   Ознайомтеся з критеріями оцінювання відкритого завдання, зразки яких є в «Інфор­маційних матеріалах».
9. Зверніть увагу на те, щоб навчання у випускних класах не перетворилося на «натаскування» учнів на відповіді до тестів і таким чином не втратило основної ідеї освіти — гармонійного розвитку дитини як особистості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий